Q

Εδώ μπορείτε να αναζητήσετε ότι χρειάζεστε από την Βιβλιοθήκη ή τις Εκθέσεις μας!

logo
Q

Εδώ μπορείτε να αναζητήσετε ότι χρειάζεστε από την Βιβλιοθήκη ή τις Εκθέσεις μας!

Εργαλειο Στρατηγικης Διαφοροποιησης Stand Out

Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μου και σε ποιο τομέα (προϊόν, υπηρεσία, δραστηριότητα, κ.λπ.)! Πως θα τους αντιμετωπίσω έτσι ώστε να βελτιώσω ή/και να διατηρήσω τη θέση μου στην αγορά!

Έξυπνες απαντήσεις και τεχνικές για να έχετε «τη δική σας» αποτελεσματική στρατηγική.

Το Οικοσύστημα Εξωστρέφειας και Επιχειρηματικότητας προσφέρει μέσω της πλατφόρμας ένα καινοτόμο εργαλείο για την χάραξη της στρατηγικής διαφοροποίησης της επιχείρησης σας.

Τι είναι η στρατηγική διαφοροποίησης ;

Η υιοθέτηση ενός επιχειρηματικού μοντέλου που διαφοροποιεί τα προιόντα ή τις υπηρεσίες σου και βοηθά την επιχείρηση σου να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Η στρατηγική διαφοροποίησης εξασφαλίζει την πλεονεκτική διαφορά στις αγορές, στα προϊόντα, στις πρώτες ύλες, ευθυγραμμίζει τις πολιτικές και εργαλεία marketing, logistics, ολοκλήρωση προμηθευτικής αλυσίδας ή δικτύων πωλήσεων (crowding in/out).

Πως επωφελείται η επιχείρηση μου από το εργαλείο Στρατηγικής Διαφοροποίησης ;

Ο χρήστης ο οποίος μπορεί να είναι και στέλεχος της επιχείρησης σας μπορεί να επιλέγει διαδρομές για την επίτευξη της ανάπτυξης,του ανταγωνισμού και της εξωστρέφειας.Το περιβάλλον της πλατφόρμας είναι εύληπτο και ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει σενάρια σε τρία επίπεδα :

  • στο επίπεδο της εταιρικής ή επιχειρηματικής στρατηγικής (corporate level strategy) που απεικονίζεται το εταιρικό όραμα ή την αποστολή, το εύρος και είδος δραστηριοτήτων, την επίτευξη συνεργειών, την κατανομή των διαθέσιμων πόρων μεταξύ των επιχειρηματικών μονάδων, την οργάνωση και τον έλεγχο των επιχειρηματικών μονάδων, και την χρηματοοικονομική στρατηγική για τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους
  • στο επίπεδο της επιχειρηματικής ή ανταγωνιστικής στρατηγικής (business level strategy) που απεικονίζεται με την επίτευξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, την εκμετάλλευση επιχειρηματικών ευκαιριών, την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, την κατανομή πόρων στα πλαίσια της επιχειρηματικής μονάδας, καθώς και τη δομή και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής μονάδας.
  • στο επίπεδο της επιχειρησιακής στρατηγικής (operational strategy), που απεικονίζεται με τον τρόπο με τον οποίο κάθε μονάδα του οργανισμού υλοποιεί αποτελεσματικά τις στρατηγικές που έχουν επιλεγεί στα δύο ανώτερα επίπεδα (εταιρική στρατηγική και στρατηγική επιχειρηματικής μονάδας), σε σχέση με τους πόρους, τις διαδικασίες και τους ανθρώπινους πόρους

Ενδιαφέρομαι να αναβαθμίσω την επιχείρηση μου σε εξαγωγικές δραστηριότητες και να αποκτήσει εγχώριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το Εργαλείο Στρατηγικής Διαφοροποίησης Stand Out συνδυάζει τις εφαρμογές και τα δεδομένα της πλατφόρμας ώστε ο επιχειρηματίας από τη μία πλευρά να χαράσσει έναν οδηγό δράσης (road map actions) για την επίτευξη μιας στρατηγικής (όπως την «οριοθετεί» αρχικά, ενώ θα προβλέπεται ένα ανεξάρτητο μοντέλο καθοδήγησης χάραξης και επίτευξης εξωστρεφών στρατηγικών.

Οι στρατηγικές εξωστρέφειας μπορεί να προκύψουν από εναλλακτικές επιλογές έναρξης ή διεύρυνσης των εξαγωγών (άμεσες και έμμεσες), από συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising), από συμφωνίες παραχώρησης δικαιωμάτων εκμετάλλευσης (licencing), από διοικητικά συμβόλαια (Management Contracts), από συμφωνίες παραγωγής (Manufacturing Agreements) και από Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (ΑΞΕ) .

Ο επιχειρηματίας, ή τα επιφορτισμένα στελέχη της Επιχείρησης, θα μπορούν να συνδυάζουν τα μοντέλα ανάπτυξης, εξωστρέφειας κ.λπ., με άλλες υπηρεσίες της Πλατφόρμας eCOMP2EX, ώστε να προσεγγίσουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τις αρχικές στρατηγικές τους επιλογές, να τις ποσοτικοποιήσουν, να τις αναθεωρήσουν, να τις συγκεκριμενοποιήσουν (με βάση στοιχεία δυναμικής ή ωριμότητας του κλάδου στην αγορά-στόχο κ.ο.κ.

Για να έχετε πρόσβαση στο ψηφιακό υλικό, Εγγραφείτε / Συνδεθείτε εδώ: